Predsjednik:
< | prosinac, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
U administraciju HMS-a u roku su stigle obije kandidature za suorganizaciju Drzavnog prvenstva. Obije kandidature vrlo su kvalitetne. Više o kandidaturama nakon što ad hoc komicija provjeri podatke iz kandidature. Izvršni direktor HMS-a, g. Alen Šćuric, dobio priznanje Klincaselskih mazoretkinja za pomoc u organizaciji Drzavnog prvenstva mazoretkinja. Priznanje je uruceno na Bozicnom koncertu koji je izuzetno dobro organiziran. Fotografije sa koncerta u iducem postu. NATJECAJI Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava. ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011. Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011. Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za - Istočnu Hrvatsku - Središnju Hrvatsku - Sjevernu Hrvatsku - Zapadnu Hrvatsku - Južnu Hrvatsku Uvjeti: - sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan - sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom - dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje - razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu - voditelja programa |
HMS OSNOVAO AD HOC KOMISIJU ZA PROCJENU KANDIDATA ZA SUORGANIZATORA DRZAVNOG PRVENSTVA MAZORETKINJA Ad hoc komisija ima za cilj provesti postupak i donijeti sud o oba kandidata, te isto prezentirati Skupštini koja odlucuje o suorganizatoru Drzavnog prvenstva mazoretkknja. Upravni odbor je jednoglasno odlucio da su clanovi komisije: 1. Anita Lalovic, predsjednica sudackog odbora HMS-a - zbog izuzetnog poznavanja pravila HMS-a i strukovnih uvjeta natjecanja, te stanja u Slavoniji 2. Tomislav Matulin, clan upravnog odbora HMS-a - kao organizator proslogodišnjeg drzavnog prvenstva ima izuzetno iskustva u uvjetima i problemima natjecanja 3. Alen Scuric, izvrsni direktor HMS-a - kao producent svih drzavnih prvenstava do sada najbolje poznaje sve probleme i uvjete natjecanja, te poznaje stanje u Sjevernoj Hrvatskoj NATJECAJI Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima: ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a Rok za predaju kandidatura: do 13.12.2010. Uvjeti: 1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati 2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika 3. Skupština se mora organizirati izmedju 29. 1. i 5.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja U kandidaturi se mora navesti: 1. Prihvaćanje uvjeta 2. Datum održavanja 3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu): - obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...) - voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine - transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice ORGANIZACIJA SUDAČKE ŠKOLE I ISPITA Rok za predaju kandidatura: 13.12.2010. Uvjeti: 1. Dvorana za 20 osoba od petka do nedjelje na raspolaganju svaki dan od 8:00 do 22:00 sata 2. Svih 20 mjesta mora imati stolice i stolove 3. Obvezno televizor i DVD projektor za video ispit u nedjelju 4. Smještaj na bazi punog pansiona u hotelu, apartmanima ili pansionu najmanje 3***, najviše 4**** za 20 osoba 5. Datum održavanja: 14-16.1.2011. U kandidaturi se mora navesti: 1. Privhaćanje uvjeta 2. Cijena smještaja na bazi punog pansiona (2 noći) 3. Cijena dvorane i najma televizora/DVD-a ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011. Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011. Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za - Istočnu Hrvatsku - Središnju Hrvatsku - Sjevernu Hrvatsku - Zapadnu Hrvatsku - Južnu Hrvatsku Uvjeti: - sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan - sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom - dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje - razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu - voditelja programa TRENIRANJE LEKENIČKIH MAŽORETKINJA UZ 75% SUFINANCIRANJE HRVATSKOG MAŽORET SAVEZA Natjecaj je zatvoren 26.11.2010. NATJECAJ ZA ORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA 2011. Natjecaj je zatvoren 22.10.2010. |
TOP VIJEST! Prije par dana Mazoretkinje grada Osijeka postale su samostalna udruga, upisavši se u registar udruga. Doznajemo da sastav vec duze vrijeme trenira, te da su uspjeli pokrenuti juniorke i seniorke. Seniorki ima cak i više od formacije. Kako bi popunile i sve ostale sastave imaju UPISE u subotu 4.12. od 10 do 11 sati u Dvorani borilackih sporotva na Senjaku. Da je tim ponovo krenuo punom parom dokazuje i prvi nastup, 9.12. na mega-dogadjaju "Grand Slam Aseva" u Gradskom vrtu. Sastav se intenzivno sprema za natjecanja, te planira sudjelovati na ovogodišnjem Regionalnim i Drzavnom prvenstvu. Sve cestitke Aniti i djevojakama sto su usprkos svim problemima uspjele odrzati sastav. NATJECAJI Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima: ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a Rok za predaju kandidatura: do 13.12.2010. Uvjeti: 1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati 2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika 3. Skupština se mora organizirati izmedju 29. 1. i 5.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja U kandidaturi se mora navesti: 1. Prihvaćanje uvjeta 2. Datum održavanja 3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu): - obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...) - voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine - transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice ORGANIZACIJA SUDAČKE ŠKOLE I ISPITA Rok za predaju kandidatura: 13.12.2010. Uvjeti: 1. Dvorana za 20 osoba od petka do nedjelje na raspolaganju svaki dan od 8:00 do 22:00 sata 2. Svih 20 mjesta mora imati stolice i stolove 3. Obvezno televizor i DVD projektor za video ispit u nedjelju 4. Smještaj na bazi punog pansiona u hotelu, apartmanima ili pansionu najmanje 3***, najviše 4**** za 20 osoba 5. Datum održavanja: 14-16.1.2011. U kandidaturi se mora navesti: 1. Privhaćanje uvjeta 2. Cijena smještaja na bazi punog pansiona (2 noći) 3. Cijena dvorane i najma televizora/DVD-a ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011. Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011. Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za - Istočnu Hrvatsku - Središnju Hrvatsku - Sjevernu Hrvatsku - Zapadnu Hrvatsku - Južnu Hrvatsku Uvjeti: - sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan - sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom - dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje - razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu - voditelja programa TRENIRANJE LEKENIČKIH MAŽORETKINJA UZ 75% SUFINANCIRANJE HRVATSKOG MAŽORET SAVEZA Natjecaj je zatvoren 26.11.2010. NATJECAJ ZA ORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA 2011. Natjecaj je zatvoren 22.10.2010. |