HMS - Hrvatski mazoret savez

Komentari On/Off

Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje
su način života


Adresa: Trebež 25, 10090 Zagreb

Tel i fax: 01/34-65-886

e-mail:
hrvatski.mazoret.savez@gmail.com

web:
https://hrvatskimazoretsav.wixsite.com/hmssite


Ponosni smo član
Image and video hosting by TinyPic
EMA
European majorettes' association


Timovi HMS-a:
Belišćanske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Belocrkvanjske mažoretkinje*
Image and video hosting by TinyPic

Biogradske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Madness UMF, Cluj Napoce, Rumunjska*
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Impress, Daruvar
Image and video hosting by TinyPic

Đakovačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje "Glinske banice"
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Gradac

Mažoretkinje grada Grubišnog Polja
Image and video hosting by TinyPic

Svetojanske mažoretkinje, Jastrebarsko
Image and video hosting by TinyPic

Karlovačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Klinčaselske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Koprivnički Bregi

Mažoretkinje Kotoriba
Image and video hosting by TinyPic

Labinske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Lekeničke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Loborske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Marinske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mazoretkinje Široki Brijeg, BiH*
Image and video hosting by TinyPic

Ninske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Oroslavske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Gačanke Otočac
Image and video hosting by TinyPic

Pakoške mažoretkinje, Pakostane
Image and video hosting by TinyPic

Klab mazoretkinja Sesvećanke, Sesvete
Image and video hosting by TinyPic

Slunjske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Stupničke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje otoka Ugljana, Kali
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje grada Vinkovaca
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje gradske glazbe Virovitica
Image and video hosting by TinyPic

Zadarske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Zagrebačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Gradske mažoretkinje Županja
Image and video hosting by TinyPic

Mazoretke Župe Dubrovacke
Image and video hosting by TinyPic

*počasni članovi:



Predsjednik:
Alen Šćuric (Zagreb)

Dopredsjednica:
Mateja Baltorinić (Jastrebarsko)

Glavna tajnica:
Marija Sremić (Glina)

Članovi Upravnog odbora:
Ana Koncul (Vinkovci)
Adrijana Župljanin (Grubišno Polje)
Suzana Proroković (Nin)
Lucija Miško (Karlovac)

Nadzorno-stegovni odbor:
Silva Bakija (Pakoštane)
Gabrijela Čop (Slunj)
Irena Fešiš (Belišće)

Likvidator HMS-a:
Tonka Matić (Dugo Selo)

Suci HMS-a:

suprim suci (V):
Alen Šćuric IDCV

superior suci (U):
Silva Bakija DCU

senior suci (S):
Ivana Borgudan IDCS

viši suci (N):
Gordana Šćuric IDCN
Maja Žigman IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Ivana Vrviščar DCN
Ivana Štulec DCN
Kristina Krajna ICN
Ivana Čorić CN

nacionalni suci (L):
Marija Sremić ICL
Valentina Kontek ICL
Matea Baltorinić CL
Marija Zajec CL

delegati (D):
Alen Šćuric IDCV
Silva Bakija DCU
Ivana Borgudan IDCS
Gordana Šćuric IDCN
Maja Žigman IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Ivana Vrviščar DCN
Ivana Štulec DCN

internacionalni suci EMA-e (I):
Alen Šćuric IDCV
Ivana Borgudan IDCS
Gordana Šćuric IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Maja Žigman IDCN
Kristina Krajna ICN
Marija Sremić ICL
Valentina Kontek ICL

sudački pripravnici (A):
Petra Lukša CA


broj posjetitelja od 28.04.2008:
Hit Counter
Hit Counter

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Veljača 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Srpanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (2)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (2)
Prosinac 2020 (2)
Rujan 2020 (2)
Srpanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (1)
Travanj 2020 (3)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (2)
Studeni 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (2)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (1)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (2)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Studeni 2017 (2)
Rujan 2017 (1)
Svibanj 2017 (4)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (3)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)

30.12.2010., četvrtak

SKUPŠTINA HMS-a 23.1.2011. U GRUBIŠNOM POLJU



Temeljem čl. 26. st. 3. i čl. 27. st. 5. Statuta HMS-a sazivam

17. redovnu Skupštinu Hrvatskog mažoret saveza
dana 23. siječnja 2011. (nedjelja) , sa početkom u 11:00 sati
u Centru za kulturu i informiranje dr. F. Tuđman,
Ivana Nepomuka Jermešića 1, Grubišno polje


Za radni dio predlažem sljedeći

DNEVNI RED

1. Utvrđivanje prisutnih članova, članova sa pravom glasa i kvoruma, mandati udruga te otpis članarine
- ČLANOVI KOJI NEMAJU RJEŠENE OBVEZE PRI ŽUPANIJSKOM UREDU ZA UPRAVU NEMAJU PRAVO GLASA
- članovi koji nisu podmirili članarinu za 2010. te prvu ratu za 2011. nemaju pravo glasa

2. Prihvaćanje zapisnika sa 16. redovne Skupštine HMS-a
# zapisnik ćemo dijeliti prije Skupštine, a objavljen je i na blogu HMS-a

3. Predstavljanje i rasprava o učlanjenju novih mažoret sastava u HMS, prijem istih i definiranje broja članova HMS-a
# molbe za članstvo:
- HDU Dubičke zvjezdice, Hrvatska Dubica (potvrda članstva)
- ILK Mažoretkinje grada Iloka – promjena registracije pravne osobe
- KBP Sekcija mažoretki u udruzi prijatelja kulture “Vlado Dolenec” Koprivnički Bregi
- PAS Mažoretkinje otoka Pašmana
- OSI Mažoretkinje grada Osijeka – promjena registracije pravne osobe

4. Izvješće predsjednice HMS-a i analiza aktivnosti HMS-a u 2010. godini

5. Financijsko izvješće izvršnog direktora HMS-a i analiza aktivnosti administracije u 2010. godini

6. Izvješće predsjednice sudačkog odbora

7. Izvješće predsjednice Nadzorno-stegovnog odbora

8. Odluka o organizatoru domaćinstva 15. Državnog prvenstva mažoretkinja Republike Hrvatske 2011.
# prijave za organizaciju Državnog prvenstva:
- ORO - Oroslavske mažoretkinje
- VUK - Mažoretkinje grada Vukovara

9. Rasprava i glasanje o provođenju i kalendarima regionalnih i županijskih natjecanja
# status regionalnih prvenstava:
- Središnja Hrvatska: nema ni mjesta niti datuma
- Sjeverna Hrvatska: nema mjesta niti datuma
- Istočna Hrvatska: nema mjesta niti datuma
- Zapadna Hrvatska: nema ni mjesta niti datuma
- Južna Hrvatska: nema ni mjesta niti datuma
# HMS plaća sve troškove organizacije regionalnih prvenstava (osim dvorane, razglasa i voditelja programa)
¤ POZIVAMO SVE ČLANOVE da najkasnije do 20. siječnja 2011. pošalju kandidature za održavanje regionalnih prvenstava, ukoliko žele konkurirati za domaćinstvo
Regija koja ne organizira regionalno prvenstvo najkasnije do 17. travnja neće imati pravo na besplatan smještaj i prehranu, te će plaćati startninu uvećanu za 100% na 15. Državnom prvenstvu.

10. Rasprava o liberalizaciji glazbe u statičnoj koreografiji.

11. Definiranje cijene smotre za regionalna i državna prvenstva.

12. Definiranje honorara kompjuterskih operatera na regionalnim i državnim prvenstvima.

13. Uvođenje novih dobnih razreda od 2011. godine – prošlogodišnja odluka koja se kreće primjenjivati od ove godine.
- kadetkinje 8-11 godina (do sada 8-10)
- juniorke 12-14 godina (do sada 11-13)
- seniorke 15-25 godina (do sada 14-25)

14. Dodjela trenerskih licenci.

15. Dodjela sudačkih licenci

16. Problemi članova HMS-a i ostalo

Nakon Skupštine svi članovi će imati priliku bilateralno (samo jedan sastav) ili multilateralno (nekoliko sastava) razgovarati sa predsjednikom, tajnicom, administracijom, upravnim odborom HMS-a, te predsjednikom i ostalim sucima HMS-a.

U Zagrebu, 27. prosinca 2010.
Sa osobitim poštovanjem,

Elizabeta Mikelj IDCS,
predsjednica HMS-a

NAPOMENA: članovi koji nisu platili kotizaciju, članarinu uključujući i 1. ratu za 2011. godinu, te ostale obveze HMS-u neće moći glasati na 17. Skupštini!


svim članovima, poštom je poslan i obrazac za sudjelovanje na Skupštini koji se mora ispuniti i dostaviti Skupštini!


NATJECAJI
Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava.

ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 20. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa

- 23:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

23.12.2010., četvrtak

SUDACKI SEMINAR I ISPITI


Cestit i blagoslovljen Bozic svim clanovima i prijateljima mazoretkinja zeli

administracija HMS-a



SEMINAR ZA SUCE I DELEGATE HMS-a

Vrijeme održavanja seminara: 14. do 16. siječnja 2011.
Najkasnije vrijeme dolaksa: 14. siječnja 2011. u 8:30 sati
Mjesto dolaska: Zagreb, pansion “Mali Raj”
ROK ZA PRIJAVE: 29.12.2010.
Pismeni materijali će biti poslani: nakon dovršetka prijava e-mailom
NAČIN PRIJAVA: pismeno na HMS (faxom, e-mailom ili poštom)
prijava mora sadržavati:
v ime i prezime
v datum rođenja
v naziv mažoret tima iz kojeg kandidat dolazi (ili napomenu da je neovisni kandidat, tj. bez sastava)

CIJENA SEMINARA: 480,00 kn za članove HMS-a (MTZS-a, MSCG, SMUFBiH),
990 za nečlanove
95 kn za suce koji polažu revizijski ispit,

POLAGANJE ISPITA: 100,00 kn (ukupno 680,00 kn za one koji polažu ispit i slušaju seminar),
besplatno za suce koji polažu revizijski ispit

CIJENA SMJEŠTAJA: 200,00 kn + 7,00 kn boravišne takse po danu (414,00 kn za dva dana)
v cijena je za puni pansion u dvokrevetnim sobama (prvi obrok večera 14.1, posljednji obrok ručak 16.1.)
v dodatni ručak u petak 14.1. ili večera 16.1. po cijeni od 30,00 kn
v smještaj je obvezan za sve osim za suce koji polažu revizijski ispit
v 80,00 kn + 7,00 kn boravišne takse po danu za suce koji polažu revizijski ispit

Način plačanja – temeljem ove ponude na žiro-račun HMS-a uplačuje se sve osim smještaja i prehrane
v primatelj: HMS – Hrvatski mažoret savez, Trebež 25, 10090 Zagreb, MB 1443011
v broj žiro-računa: 236000-1101476170
v poziv na broj: 801-11
v opis plaćanja: sudački seminar (i ispit) 2011.
v rok za plačanje je 29.12. (prijave bez uplata do nevedenog roka neće se uvažavati)
v smještaj i prehrana se plaća direktno hotelu na račun unaprijed ili u gotovini pri dolasku

Pravo sudjelovanja:
v osobe delegirane od punopravnih i pridruženih čanova HMS-a (neograničen broj)
v osobe delegirene od saveza u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji (neograničen broj)
v ostale osobe uz odobrenje Upravnog odbora HMS-a (ograničen broj)
v svi kandidati na ispitu moraju biti punoljetni na dan polaganja ispita, a polaznici koji ne žele polagati ispit to mogu neovisno o godinama starosti

Petak 14. siječnja 2011.
09.45 - 10.30 1.1. POVIJEST MAŽORETKINJA
1.1.1. Nastanak i razvitak mažoretkinja u Svijetu od 18. stoljeća do 2000.
1.1.2. Nastanak i razvitak mažoretkinja u Hrvatskoj
1.1.3. Nastanak i razvitak srodnih plesnih oblika (twirling-baton, cheer-leaders, drum-majorettes)

10.30 - 11.15 1.2. TEORETSKE POSTAVKE O MAŽORETKINJAMA
1.2.1. Definicija mažoretkinja i elementi mažoret-plesa
1.2.2. Objašnjenje razlike između statične koreografije i paradnog defilea, te praktična primjena
1.2.3. Razlika između NBTA programa i mažoretkinja, te C.E.B.T. sportskog baton-twirla i mažoretkinja

stanka za kavu

11.30 - 12.15 2.1. STATUTARNE ODREDBE VAŽNE ZA SUCE I DELEGATE
2.1.1. Prijem članova, razlika između punopravnih i pridruženih članova, isključenje članova
2.1.2. Prava članova na natjecanjima
2.1.3. Nadležnosti Skupštine, Upravnog odbora, Nadzorno-stegovnog odbora, te ostalih odbora HMS-a

12.15 - 13.00 2.2. KODEKS SUDACA I DELEGATA
2.2.1. Definiranje i razlika između suca i delegata HMS-a
2.2.2. Sudački selektor i način delegiranja suca ili delegata
2.2.3. Licenca i matična licenca
2.2.4. Način postanka sucem i/ili delegatom
2.2.5. Sudački pripravnik
2.2.6. Napredovanje sudaca i revizorski ispiti
2.2.7. Načela u suđenju i delegatskoj kontroli
2.2.8. Čuvanje dokumenata

13.00 - 15.00 STANKA
13.30 - 14.30 RUČAK

15.00 - 15.45 3.1. VRSTE I ORGANIZACIJA NATJECANJA
3.1.1. Vrste natjecanja
3.1.2. Prvenstvo i kup RH
3.1.3. Regionalna, lokalna i županijska natjecanja
3.1.4. Međunarodna natjecanja
3.1.5. Izvedba i regularnost natjecanja
3.1.6. Nenatjecateljska okupljanja

15.45 - 16.30 3.2. FORMALNOSTI ORGANIZACIJE NATJECANJA
3.2.1. Kalendari natjecanja, startnina, kotizacija
3.2.2. Raspis natjecanja

3.3. ORGANIZATOR NATJECANJA I DELEGAT
3.3.1. Obveze organizatora
3.3.2. Elaborat organizacije prvenstva, Protokol prvenstva, Ostali podakti koji reguliraju prvenstvo
3.3.3. Obveze delegata na prvenstvu

stanka za kavu

16.45 - 17.30 3.4. KLASIFIKACIJSKA PRAVILA
3.4.1. Regionalna natjecanja i podjela županija po regijama
3.4.2. Prava sastava koji se nije natjecao na regionalnim natjecanjima
3.4.3. Rejting članova, Raspis Državnog prvenstva, prijave za DP i ostali klasifikacijski dokumenti

17.30 - 18.15 4.1. FORMACIJSKA PRAVILA
4.1.1. Broj mažoretkinja
4.1.2. Dobni razredi
### Definiranje godina prema načelu “1. siječnja za cijeli kalendarsku godinu”
### Striktna provjera dobnih razreda prema prijedlogu Skuštini
### Oduzimanje bodova za djevojke koje plešu u više dobnih razreda istog tima
4.1.3. Registracija, natjecateljska iskaznica, dvojna registracija, preregistracija, plesanje izvan RH
4.1.4. Odoriranost formacije

stanka za kavu

18.30 - 19.15 4.2. ZAJEDNIČKA PRAVILA IZVOĐENJA I OCJENJIVANJA
4.2.1. Sinkronizacija
4.2.2. Ritmička ujednačenost
4.2.3. Jednakopravnost elemenata
4.2.4. Glazba

19.15 - 20.00 4.3. PARADNI DEFILE
4.3.1. Definicija paradnog defilea
4.3.2. Staza za paradni defile
4.3.3. Dužina trajanja defilea
4.3.4. Prekidanje ritma u defileu
4.3.5. Prateći orkestar u defile
4.3.6. Zavoji i skretanje

4.4. STATIČNA KOREOGRAFIJA
4.4.1. Definicija statične koreografije
4.4.2. Pozornica
4.4.3. Dužina trajanja koreografije
4.4.4. Pozdravljanje sudaca

20.30 VEČERA I NEFORMALNO DRUŽENJE

Subota 15. siječnja 2011.
07.00 - 07.45 doručak

08.00 - 08.45 4.5. NEFORMACIJSKI PROGRAMI
4.5.1. Vrste neformacijski programa
4.5.2. Dobni razredi i formalna pravila neformacijskih programa
4.5.3. Primjena pravila formacijskog plesa, te izuzeci od istog (paradni defile, glazba…)
4.5.4. Obveznost plesanja u formaciji i u odori te formacije
4.5.5. Zabrana nazivanja “prvakinjom”
4.5.6. Kriteriji u suđenju neformacija

08.45 - 09.30 4.6. OSNOVNI UVJETI NATJECANJA
4.6.1. Obveznost treninga
4.6.2. Izuzetak od pravila obveznosti treninga

5.1. DISKVALIFIKACIJSKI ELEMENTI
5.1.1. Obveza diskvalifikacije (obvezni diskvalifikacijski elementi)
5.1.2. Povijesnost uvjetnih diskvalifikacijskih elemenata i postupanje po istima danas
5.1.3. Maksimialni broj negativnih bodova za pojedinu grešku


09.30 - 10.00 Jutarnja kavica sa sucima (razgovor o problemima, nejasnočama - pitanja kandidata)

10.00 - 10.45 5.2. ELEMENTI KOJI SE NE OCJENJUJU I NE SANKCIONIRAJU
5.2.1. Elementi koji se ne sankcioniraju i postupanje po istima
5.2.2. Elementi koji se ne ocjenjuju i postupanje po istima

10.45 - 11.30 5.3. POZITIVNO OCJENJIVANJE
5.3.1. Osnovne ocjene (umjetnički, tehnički i opći dojam, rad sa štapom i sinkronizacija)
5.3.2. Kvalitativni rasponi ocjena umjetničkog i tehničkog dojma
5.3.3. Umjetnički dojam i dizanje mažoretkinja
5.3.4. Količina pozitivnih bodova za sinkronizaciju prema veličini formacije
5.3.5. Tehnički dojam
5.3.6. Tehniciranja sa štapom, dozvoljeni rekviziti

11.45 - 12.30 5.4. KATEGORIZACIJA TEHNICIRANJA SA ŠTAPOM
5.4.1. I. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.2. II. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.3. III. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.4. IV. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.5. V. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.6. VI. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.7. VII. stupanj tehniciranja sa štapom
5.4.7. Gradiranje tehniciranja sa štapom
5.4.8. Pad štapa, te ostale greške tehniciranja, kažnjavanje i postupanje
5.4.9. Ograničavanje broja okreta u tehniciranju sa štapom

12.30 - 14.30 Stanka za ručak
13.00 - 14.00 RUČAK

14.30 - 15.15 5.5 OPĆI DOJAM
5.5.1. Definiranje općeg dojma
5.5.2. Kvalitativni rasponi ocjena općeg dojma
5.5.3. Naknadno oduzimanje negativnih bodova od općeg dojma

15.15 – 16.00 5.6. DODATNO SANKCIONIRANJE
5.6.1. Osnovna asimetrija i aritmija
5.6.2. Dislokacija
5.6.3. Asimetrija
5.6.4. Vremenski odmak za formacijom
5.6.5. Stupanje krivom nogom
5.6.6. Neporavnatost linija
5.6.7. Pad kape
5.6.8. Ponovno izvođenje
5.6.9. Ponavljanje dijelova ili cijene koreografije
5.6.10. Ostali negativni bodovi (trajanje, predvodnica, odoriranost, glazba, nepozdravljanje)

stanka za kavu

16.15 – 17.00 6.1. OSNOVNE ODREDBE SUDAČKOG PRAVILNIKA
6.1.1. Glavni sudac i položaj delegata
6.1.2. Osnovni akti suđenja

6.2. OBVEZE SUDACA PRIJE POČETKA NATJECANJA
6.2.1. Nedolazak jednog od sudaca
6.2.2. Nedolazak glavnog suca
6.2.3. Nedolazak delegata
6.2.4. Rok za nastavak natjecanja i otkazivanje
6.2.5. Dolazak sudaca i pregled akreditacija
6.2.6. Sudačke sjednice, prva sudačka sjednica, sudačka sjednica nakon natjecanja
6.2.7. Pregledavanje uvjeta natjecanja i otklanjanje nepravilnosti
6.2.8. Provjera formalnosti natjecanja (startne liste, dobna struktura natjecanja, način ždrijebanja...)
6.2.9. Ždrijebanje

17.00 - 17.45 6.3. BORILIŠTE
6.3.1. Otvoren prostor, te izuzetak zatvorenog prostora
6.3.2. Prepreke na borilištu, položaj gledatelja, vidljivost borilišta, položaj sunca, ozvučenje
6.3.3. Položaj sudaca u paradnom defileu
6.3.4. Položaj sudaca na sudačkoj tribini
6.3.5. Mjerač vremena

6.4. METODE SUĐENJA
6.4.1. Zasebno suđenje, ocjenjivački listići, kontrolne sudačke tablice, privatne zabilješke
6.4.2. Odvlačenje pažnje, prisustvo trenera suđenju
6.4.3. Dodavanje palog štapa
6.4.4. Prekidanje natjecanja
6.4.5. Žalba, konzultacije sa trenerom

6.5. GLOBALNE STAVKE OCJENJIVANJA
6.5.1. 5 globalnih stavki ocjenjivanja
6.5.2. vrijeme uporabe globalnih stavki ocjenjivanja
6.5.3. Maksimalan broj negativnih bodova i zbranje više grešaka odjednom

stanka za kavu

18.00 - 18.45 7.1. POREDAK
7.1.1. Metodologija finkcioniranja izračunavanja: kuriri, kompjuterski operateri, kontrola, samokontrola, izračunavanje
7.1.2. Suma bodova i indexi
7.1.3. Skating
7.1.4. Rješavanje problema skatinga (isti broj indexa)
7.1.5. Dijeljenje istog mjesta

18.45 - 19.30
7.1.6. Vježbanje skatinga na primjerima sa Državnog prvenstva

19.30 - 20.15 7.2. OBVEZE SUDACA NAKON PRVENSTVA
7.2.1. Regularnost natjecanja, proglašenje pobjednika
7.2.2. Postupanje sa zapisnicima, verifikacija prvenstva, primjedbe sudaca
7.2.3. Pračenje regularnosti, prigovori i žalbe na napravilnosti
7.2.4. Nadležna tijela za žalbu
7.2.5. Nedodirljivost materijalnosti u suđenju ili delegatskoj kontroli

20.30 VEČERA I NEFORMALNO DRUŽENJE

Nedjelja 16. siječnja 2011.
07.00 - 07.45 doručak
08.00 - 08.45 Praktični savjeti sudaca na natjecanju
08.45 - 09.30 Objašnjenje sudačkog ispita, primjeri starih pismenih i video ispita, pitanja kandidata
09.30 - 10.00 Jutarnja kavica sa sucima (razgovor o problemima, nejasnočama - pitanja kandidata)
10.00 - 12.00 Slobodno - pripreme za ispit i koncentracija
11.30 - 12.30 Ručak

12.45 - 13.00 Raspoređivanje za pismeni ispit
13.00 - 14.30 Pismeni ispit
14.30 - 15.00 Ispravljanje pismenog ispita - rezultati (nastavljaju samo oni koji su prošli)
15.00 - 15.30 Video ispit
15.30 - 16.00 Ispravljanje video ispita - rezultati (nastavljaju samo oni koji su prošli)
16.00 - 16.30 Ispit ritmičnosti i praktični ispit - rezultati (nastavljaju samo oni koji su prošli)
16.30 - 17.30 Usmeni ispit i rezultati



NATJECAJI
Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava.

ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa

- 12:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

16.12.2010., četvrtak

ZAGREB SE KANDIDIRAO ZA ORGANIZACIJU EUROPSKOG PRVENSTVA MAZORETKINJA

Zagreb se kandidirao za Europsko prvenstvo mazoretkinja 2011. Financijska konstrukcija zatvorena je i to bez pomoci gradskih i turistickih institucija. Ukoliko Zagreb bude odabran, prvenstvo ce se odrzati na Maksimirskom stadionu, prvi vikend u rujnu (od 1. do 4.9.).

Ugovorom smo osigurali:
- tribine za 1.000 gledatelja
- VIP lozu
- sudacke prostorije
- VIP prostorije EMA-e
- press ured
- zatvoreni restoran za sudionike
- lokale sa osvjezenjem na samom borilištu
- prodaju suvenira na borilištu
- garderobe za sudionike
- parkiranje autobusa u neposrednoj blizini borilišta

Za sada se kandidirao i grad Albi (65.000 stanovnika) u Francuskoj (sveučilište, katedrala, aerodrom, pod zaštitom UNESCO-a kao svjetska baština). O kandidaturama se odlucuje na Skupštini u veljaci 2011.



BOZICNI KONCERT U KLINCA SELIMA
Uz sve grupe domaceg sastava na koncertu su nastupale Pisarovinske mazoretkinje, Zagrebacke mazoretkinje, Mazorete RAP Radece i Mazoretkinje umirovljenickog doma Maksimir. Na Bozicnom koncertu su dobili povelju prijateljstva sastavi koji su mnogo pomogli Klincaselskim mazoretkinjama: Zagrebacke mazoretkinje i Mazorete RAP Radece (Slovenija). Posebno priznanje je dobio i izvršni direktor HMS-a za pomoc oko realizacije Drzavnog prvenstva.

Klica Sela seniorke


Djecji sastav Klinca Sela


Pisarovinske mazoretkinje


Mazoretkinje umirovljenickog doma Maksimir (prosjek godina: 70) iako imaju ekstremno jednostavne koreografije bez ikakvog tehniciranja, pa cak i stupaju sa razlicitim nogama :-) izmamile su velike simpatije publike!


Mazorete Radece


Zagrebacke mazoretkinje



NATJECAJI
Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava.

ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa


- 14:50 - Komentari (14) - Isprintaj - #

13.12.2010., ponedjeljak

STIGLE OBIJE KANDIDATURE ZA SUORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA

U administraciju HMS-a u roku su stigle obije kandidature za suorganizaciju Drzavnog prvenstva. Obije kandidature vrlo su kvalitetne. Više o kandidaturama nakon što ad hoc komicija provjeri podatke iz kandidature.


Izvršni direktor HMS-a, g. Alen Šćuric, dobio priznanje Klincaselskih mazoretkinja za pomoc u organizaciji Drzavnog prvenstva mazoretkinja. Priznanje je uruceno na Bozicnom koncertu koji je izuzetno dobro organiziran. Fotografije sa koncerta u iducem postu.


NATJECAJI
Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava.

ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa


- 16:43 - Komentari (13) - Isprintaj - #

09.12.2010., četvrtak

PREDLOZITE KOMISIJI DODATNA PITANJA KANDIDATIMA ZA SUORGANIZACIJU DPM

UPRAVO SMO SVI VIDJELI MAZORETKINJE GRADA OSIJEKA U GRADSKOM VRTU! TOOOOOO.... TO CURE!


OBRASCI KANDIDATIMA ZA SUORGANIZATORA DPM
U ovom postu objavljujemo obrasce koje mora svaki kandiat ispuniti, pa molimo sve clanove da nam predloze dodatna pitanja i provjere kako bi sto bolje mogli uvidjeti potencijale i uvjete za organizaciju Drzavnog prvenstva

















NATJECAJI

Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima:


ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a

Rok za predaju kandidatura: do 13.12.2010.

Uvjeti:
1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati
2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika
3. Skupština se mora organizirati izmedju 29. 1. i 5.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja

U kandidaturi se mora navesti:
1. Prihvaćanje uvjeta
2. Datum održavanja
3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu):
- obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...)
- voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine
- transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice



ORGANIZACIJA SUDAČKE ŠKOLE I ISPITA

Rok za predaju kandidatura: 13.12.2010.

Uvjeti:
1. Dvorana za 20 osoba od petka do nedjelje na raspolaganju svaki dan od 8:00 do 22:00 sata
2. Svih 20 mjesta mora imati stolice i stolove
3. Obvezno televizor i DVD projektor za video ispit u nedjelju
4. Smještaj na bazi punog pansiona u hotelu, apartmanima ili pansionu najmanje 3***, najviše 4**** za 20 osoba
5. Datum održavanja: 14-16.1.2011.

U kandidaturi se mora navesti:
1. Privhaćanje uvjeta
2. Cijena smještaja na bazi punog pansiona (2 noći)
3. Cijena dvorane i najma televizora/DVD-a



ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa



TRENIRANJE LEKENIČKIH MAŽORETKINJA
UZ 75% SUFINANCIRANJE HRVATSKOG MAŽORET SAVEZA


Natjecaj je zatvoren 26.11.2010.



NATJECAJ ZA ORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA 2011.

Natjecaj je zatvoren 22.10.2010.

- 09:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #

06.12.2010., ponedjeljak

ROKOVI ZA ORGANIZACIJU DOGADJAJA HMS-a ISTICU ZA 7 DANA

HMS OSNOVAO AD HOC KOMISIJU ZA PROCJENU KANDIDATA ZA SUORGANIZATORA DRZAVNOG PRVENSTVA MAZORETKINJA

Ad hoc komisija ima za cilj provesti postupak i donijeti sud o oba kandidata, te isto prezentirati Skupštini koja odlucuje o suorganizatoru Drzavnog prvenstva mazoretkknja. Upravni odbor je jednoglasno odlucio da su clanovi komisije:

1. Anita Lalovic, predsjednica sudackog odbora HMS-a
- zbog izuzetnog poznavanja pravila HMS-a i strukovnih uvjeta natjecanja, te stanja u Slavoniji

2. Tomislav Matulin, clan upravnog odbora HMS-a
- kao organizator proslogodišnjeg drzavnog prvenstva ima izuzetno iskustva u uvjetima i problemima natjecanja

3. Alen Scuric, izvrsni direktor HMS-a
- kao producent svih drzavnih prvenstava do sada najbolje poznaje sve probleme i uvjete natjecanja, te poznaje stanje u Sjevernoj Hrvatskoj




NATJECAJI

Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima:


ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a

Rok za predaju kandidatura: do 13.12.2010.

Uvjeti:
1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati
2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika
3. Skupština se mora organizirati izmedju 29. 1. i 5.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja

U kandidaturi se mora navesti:
1. Prihvaćanje uvjeta
2. Datum održavanja
3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu):
- obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...)
- voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine
- transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice



ORGANIZACIJA SUDAČKE ŠKOLE I ISPITA

Rok za predaju kandidatura: 13.12.2010.

Uvjeti:
1. Dvorana za 20 osoba od petka do nedjelje na raspolaganju svaki dan od 8:00 do 22:00 sata
2. Svih 20 mjesta mora imati stolice i stolove
3. Obvezno televizor i DVD projektor za video ispit u nedjelju
4. Smještaj na bazi punog pansiona u hotelu, apartmanima ili pansionu najmanje 3***, najviše 4**** za 20 osoba
5. Datum održavanja: 14-16.1.2011.

U kandidaturi se mora navesti:
1. Privhaćanje uvjeta
2. Cijena smještaja na bazi punog pansiona (2 noći)
3. Cijena dvorane i najma televizora/DVD-a



ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa



TRENIRANJE LEKENIČKIH MAŽORETKINJA
UZ 75% SUFINANCIRANJE HRVATSKOG MAŽORET SAVEZA


Natjecaj je zatvoren 26.11.2010.



NATJECAJ ZA ORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA 2011.

Natjecaj je zatvoren 22.10.2010.

- 23:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #

02.12.2010., četvrtak

OSIJEK DOLAZI NA DRZAVNO!

TOP VIJEST!

Prije par dana Mazoretkinje grada Osijeka postale su samostalna udruga, upisavši se u registar udruga.

Doznajemo da sastav vec duze vrijeme trenira, te da su uspjeli pokrenuti juniorke i seniorke. Seniorki ima cak i više od formacije. Kako bi popunile i sve ostale sastave imaju

UPISE
u subotu 4.12. od 10 do 11 sati
u Dvorani borilackih sporotva na Senjaku.

Da je tim ponovo krenuo punom parom dokazuje i prvi nastup, 9.12. na mega-dogadjaju "Grand Slam Aseva" u Gradskom vrtu.

Sastav se intenzivno sprema za natjecanja, te planira sudjelovati na ovogodišnjem Regionalnim i Drzavnom prvenstvu.

Sve cestitke Aniti i djevojakama sto su usprkos svim problemima uspjele odrzati sastav.



NATJECAJI

Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima:


ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a

Rok za predaju kandidatura: do 13.12.2010.

Uvjeti:
1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati
2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika
3. Skupština se mora organizirati izmedju 29. 1. i 5.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja

U kandidaturi se mora navesti:
1. Prihvaćanje uvjeta
2. Datum održavanja
3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu):
- obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...)
- voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine
- transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice



ORGANIZACIJA SUDAČKE ŠKOLE I ISPITA

Rok za predaju kandidatura: 13.12.2010.

Uvjeti:
1. Dvorana za 20 osoba od petka do nedjelje na raspolaganju svaki dan od 8:00 do 22:00 sata
2. Svih 20 mjesta mora imati stolice i stolove
3. Obvezno televizor i DVD projektor za video ispit u nedjelju
4. Smještaj na bazi punog pansiona u hotelu, apartmanima ili pansionu najmanje 3***, najviše 4**** za 20 osoba
5. Datum održavanja: 14-16.1.2011.

U kandidaturi se mora navesti:
1. Privhaćanje uvjeta
2. Cijena smještaja na bazi punog pansiona (2 noći)
3. Cijena dvorane i najma televizora/DVD-a



ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.

Rok za predaju kandidature: 26. 1. 2011.

Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku

Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa



TRENIRANJE LEKENIČKIH MAŽORETKINJA
UZ 75% SUFINANCIRANJE HRVATSKOG MAŽORET SAVEZA


Natjecaj je zatvoren 26.11.2010.



NATJECAJ ZA ORGANIZACIJU DRZAVNOG PRVENSTVA 2011.

Natjecaj je zatvoren 22.10.2010.

- 00:23 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.